torsdag, juli 16, 2009

CHERRY BLOSSOM



Akrylmålning 120x60 cm

6 kommentarer:

  1. Hej. Jag har kommenterat här tidigare och fårgade då om denna tavla finns till salu? Min kommentar syns inte, så jag testar igen... Har kärat ner mig totalt i denna målning!

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Konstigt att din kommentar försvann...
    Tyvärr är denna tavla såld, MEN du kan ju alltid göra en beställning av mig :)
    Har inget emot att måla samma motiv igen, och då finns det även utrymme för önskemål om storlek och annat.
    Hör av dig igen om du är intresserad eller har frågor!

    SvaraRadera
  3. Hej! Vilken underbar tavla, söker efter någon snygg tavla med just detta motiv. Vad tar du för en sådan tavla? showandra.blogg.se

    SvaraRadera
  4. Helt otroligt vacker tavla!!

    SvaraRadera
  5. Jättevacker målning!
    Vill bli lika duktig som du :)

    SvaraRadera